ÉLETEGYENSÚLY A CSALÁDBAN
- PEDAGÓGIAI ÉS GYERMEKPSZICHOLÓGIAI MEGTÁMOGATÁS -


Relaxáltság, nyugalom, életöröm,
problémák helyett lehetőségek és könnyedség,
másfajta kapcsolódások,
és képesség az életünk vágyott módon történő alakítására.


Egészségfejlesztő- és gyermekjóléti mentálhigiénés szakemberként és az Életegyensúly® egyedi védjegyes módszer megalkotójaként abban támogatom a hozzám forduló gyermekeket és családokat, hogy megtanulhassák, hogyan lehetnek jól (- jól önmagunkkal, másokkal, a világgal). Hogy hogyan küzdhetnek meg sikeresen az élet nehézségeivel és kihívásaival, és hogyan fedezhetnek fel eközben egyre több értéket önmagunkban és az életünkben. Sőt mi több, hogyan alakíthatják az életüket könnyeddé, teljessé, és örömtelivé.

Az elmúlt húsz év tapasztalata alapján vallom, hogy nincs két egyforma gyermek, család vagy történet. Egy valami azonban mégis minden élettörténetben és kihívást jelentő élethelyzetben közös: minden viselkedés mögött valamilyen belső kielégítetlen szükséglet, feloldatlan feszültség vagy személyes elakadás húzódik meg. Éppen ezért a közös munkánk mindig egyéni, személyre és családi rendszerre szabott.

A cél nem az, hogy „megjavítsuk” a gyermeket, hanem hogy megértsük, mi történik benne és körülötte, és hogyan tud ebben a közegben újra egyensúlyba kerülni – a családdal együtt.

Kinek szól ez a lehetőség?

  • Szülőknek, akik változást szeretnének elérni a családban és szeretnék új megközelítéssel támogatni gyermeküket.

  • Gyermekeknek, akik viselkedési, beilleszkedési, tanulási vagy érzelmi nehézségekkel küzdenek

  • Családoknak, ahol régóta fennálló problémákra keresnek valódi, mély megoldást

  • Pedagógusoknak, gyermekvédelmi és gyermekjóléti szakembereknek, segítő szakmában dolgozóknak, akik szeretnének új eszközöket, nézőpontokat

  • Azoknak, akik készen állnak arra, hogy gyökeres változást indítsanak el

  • Akik szakemberrel együtt dolgoznának a családon belüli nehézségek valódi feloldásán

  • Akik másutt már próbálkoztak, de nem kapták meg azt az átfogó támogatást, amit kerestek és szeretnének

Hogyan épül fel a közös munka?

  1. Első lépés: Szülői konzultáció (online vagy személyes)
    – Felmérjük a helyzetet, és megértjük az összefüggéseket – mind pszichés, mind szakmai, mind energetikai szinten.
    – Megnyílunk: érzések, gondolatok, nehézségek, félelmek, célok, ide kapcsolódó korábbi élettapasztalatok
    – Otthon is alkalmazható, konkrét technikákat tanítok nektek

    A legelső alkalom mindig a szülőkkel történik – akár egyedül, akár párban. A folyamat egy szülői konzultációval indul, ahol együtt feltérképezzük a helyzetet, és megtaláljuk a családotokhoz legjobban illeszkedő utat. Az alkalmak során új nézőpontokat, használható eszközöket, és gyakorlati módszereket kapsz a kezedbe.
    A közös munka során segítek feloldani azokat a belső akadályokat – gondolatokat, érzéseket, berögzült mintákat –, amelyek megnehezítik a szülői jelenlétet. Amint ezek enyhülnek, sokkal tisztábban látod majd, hogyan tudsz igazán támogatni.
    Ez részben a problémához tartozó szakmai összefüggések megvilágítása és megértése által,
    részben otthon alkalmazható, speciális, a gyermekek testi-lelki-mentális jóllétét támogató technikák megtanulásával,
    részben pedig egy energetikai változás - trauma oldás/elengedés és szülői erőbe állás - támogatása által történik.

    A szolgáltatások mindegyike személyesen és online konzultáció keretében is igénybevehető.
    Az érdemi belső munka időt igényel. Tapasztalataim szerint a mélyebb önismereti munka, a tartós változás és az érzelmi biztonság kialakulása nem fér bele túlságosan rövid időbe, így az első, feltáró alkalom minden esetben 2x50 perces, melynek egyszeri díja 35.000.- forint. Ezzel a hosszabb időkerettel lehetőség nyílik arra, hogy ne csak „elkezdjünk egy témát”, hanem valóban el is mélyüljünk benne, és valóan haladjunk a vágyott cél irányba . Ezt követően az alkalmak 50 percesek és a díjuk 22.000 Ft/alkalom. (A fizetés átutalással, előre történik. - Magánszemélyeknek és cégeknek is tudok számlát kiállítani.)

  2. Gyermekalkalmak (csak szülői konzultációval párhuzamosan vehető igénybe)
    – Támogató beszélgetés és mozgásos, állatasszisztált, vagy energetikai terápiák – ami a gyermeknek valóban hasznos.

    A folyamat és a gyermekek megtámogatása mindig a szülőkkel párhuzamos együttműködésben zajlik, sosem leválasztva a gyermeket a családi rendszeréről. A gyermeked számára legmegfelelőbb módszert - mely lehet támogató beszélgetés, lehet mozgásos terápia, vagy állatasszisztált terápiás stresszoldás és képességfejlesztés, és lehet az energiák és energetikai testkezelések által történő segítségnyújtás is - közösen választjuk ki – figyelembe véve a személyiségeteket, igényeiteket és a család élethelyzetét. Így biztosíthatjuk, hogy a támogatás valóban működjön.
    A gyermekek számára szóló alkalmak tehát minden esetben a szülőkkel való közös munka részeként valósulnak meg.
    Az egyéni gyermek alkalmak 45 percesek és a díjuk 25.000 Ft/alkalom.

  3. Folyamatos támogatás, haladás
    – Mindketten, szülő és gyermek is új eszközöket, nézőpontokat kaptok.
    – Lassan elengedhettek régi mintákat, és új, könnyedebb út jelenik meg előttetek.

    A változás nem egy pillanat műve. Ezért a munka nemcsak egyéni alkalmakból, hanem közös gondolkodásból, utánkövetésből, visszacsatolásból áll. Szülőként te vagy a kulcs – én pedig támogatlak abban, hogy megértsd, meglásd, merre indulhatsz, és hogyan tudsz valódi, hosszú távú változást hozni a családi működésbe. - A folyamat során a találkozásoknak/online alkalmaknak köszönhetően mind a szülő, mind a gyermek egyre nagyobb könnyedséggel és egyre több eszközzel fog rendelkezni, mely végül lehetővé teszi számukra, hogy a problémától sikeresen búcsút vegyenek.
    A folyamat egyszerű, kiemelkedően hatékony, és egyéb terápiás módszerekhez viszonyítva rendkívül gyors is.

Mi az amit biztosan kaphatsz általa?

  • Biztonságos fejlődés, szeretetteljes támogatás

  • Stressz- és szorongásoldás hatékony technikákkal

  • Magabiztos, önértékelő gyerek – és szülő

  • Megújult kapcsolat: stabil, érthető, szeretetben áramló. Kapcsolódás – magaddal, a gyermekeddel és a helyzettel

  • Érthető, átlátható rendszerben mutatom meg, mi van a gyerek viselkedése mögött, és hogyan lehet abból kiindulni

  • Gyakorlati eszközöket a mindennapi helyzetekhez. S nem csak eszközöket, hanem támaszt és szemléletet, ami segít eligazodni a nehéz helyzetekben

  • Megértést – magadra és gyermekedre

Mit ad még a közös munka?

  • Holisztikus, rendszerben gondolkodó szemléletet, mely nem csupán a tünetekkel foglalkozik

  • Képességet arra, hogy a viselkedési nehézségek mögé nézz, és valódi változást indíts el

  • Támogatást, ahol nem megítélnek, hanem megértenek

  • Megvizsgáljuk a berögzült mintákat, és új, élhetőbb megoldásokat építünk ki – egyre több belső biztonsággal. – Már az első alkalom után gyakorlati eszközökkel, új nézőponttal térhetsz haza.

  • Gyermekednek esélyt arra, hogy megtalálja az önbizalmát, a biztonságérzetét és a saját megoldásait

  • Közösen kialakított, hosszú távon fenntartható életegyensúly

  • Támogató kapcsolatok – biztonságos fejlődés – megértés önmagunk és a gyermek felé.
    A gyermek viselkedése mögött mindig van egy történet. Lehet, hogy nem tudja elmondani, de megéli és viselkedésével, tüneteivel tükrözi. Képessé válsz ezt megérteni, mögé látni a felszínnek, és ott segíteni, ahol a probléma gyökerezik.

  • Megértést, kapcsolódást gyermeked felé, mellyel felépítjük azt a biztonságot, amiben fejlődni tud.
    S mivel ehhez először nem őt, hanem magunkat érdemes megismerni – szülőként, segítőként, emberként - megértést és kapcsolódást önmagad felé is. - Mert a gyermek akkor tud igazán fejlődni, ha érzi: őt értik, szeretik, elfogadják – és ha a szülő maga is stabil, hiteles jelenlétté válik mellette.

  • Segítek
    -mélységében megérteni a gyermekben és a családban megjelenő érzelmeket és helyzeteket,
    -felismerni, megérteni a gyermek érzelmi szükségleteit, mely segít megérteni, hogy mit, miért tesz
    -hogy a szülőként a gyermekkorból hozott traumáidat ne add tovább a gyermekeidnek
    -észrevenni és értelmezni a szülő saját (és néha szégyellt) érzéseit, érzelmi szükségleteit
    -az érzések megfelelő kifejezésében, az érzelmek kezelésében, szabályozásában és tolerálásában

  • A közös munkánk javítja majd a problémafelismerést és problémamegoldást, valamint javítja a kapcsolati kommunikációt a fejlődő helyzetértelmezésnek köszönhetően; és összességében javul nem csak gyermeked, de családod életminősége is, ami
    segít kilépni megoldhatatlannak érzett élethelyzetekből, és segít feldolgozni a saját múltban elszenvedett sérelmeket, csalódásokat, hiányállapotokat.

  • Támogatlak abban, hogy a változást ne csupán elkezdd, hanem végig is vidd.

Miért működik ez?

Mert nem a „gyereket javítjuk meg” – hanem kapcsolódunk hozzá, magunkhoz, egymáshoz.
Mert a szülő érzelmi biztonsága az elsődleges építőköve a gyermek önbizalmának.
Mert a pozitív pedagógia nem engedékenységet jelent, hanem tiszteletet és következetes jelenlétet.
Mert a gyermek fejlődésének kulcsa a kapcsolatok minőségében rejlik – otthon és az óvodában, iskolában is.

Hosszú ideje sikerrel támogatom a családokat mind intézményi mind magán keretek között abban, hogy:

  • Megértsék, mi áll a viselkedési vagy tanulási nehézségek hátterében

  • Megszabaduljanak a stressztől, szorongástól és a múlt terheitől, a belső feszültségtől

  • Felismerjék saját értékeiket, fejlődési lehetőségeiket

  • Folyékonyabban kommunikáljanak, bátorító, asszertív módon

  • kialakíthassák azokat a szülői mintákat, amelyek valódi támogatást nyújtanak gyermekeik számára.

  • Önálló, magabiztos felnőtteket neveljenek, akik érzik saját értéküket


Ha úgy érzed, itt az idő változtatni, és szeretnéd gyermekedet támogatni az örömteli, könnyedebb mindennapok felé vezető úton, szeretettel várlak egy első, ismerkedő konzultációra – már online is.

A gyermekeknek szóló szolgáltatások személyesen, a kiegészítő, felnőtteknek szóló konzultációk pedig online és személyes konzultáció keretében is igénybevehetők.

A fizetés átutalással, előre történik. Magánszemélyeknek és cégeknek is tudok számlát kibocsátani.

”A gyermekek olyanok, mint a virágok. Az egyiket sokat kell öntözni, a másikat csak ritkán szabad. Az egyik a sok napot kedveli, a másik árnyékos helyen is virágzik. Vannak könnyen alkalmazkodók és érzékenyebbek. Ha mindegyikkel ugyanúgy bánok, az egyik kivirul, a másik elszárad.
Mindegyiknek van levele, szára, virága – hasonlóak, de mégis különbözőek. Mindegyikük gondoskodásra éhezik, egyéni bánásmódra.
Nem attól fejlődnek, hogy mellettük ülök egész nap, hanem attól, hogy a számukra megfelelő gondoskodást kapják.
Van köztük árvácska, petúnia, muskátli, leander, krókusz, kardvirág és rózsa. Az egyik hamarabb nyílik ki, a másik később, de mindegyik különleges, mindegyik egyedi. Nem hasonlíthatom össze őket egymással. Nem jobb a hatalmas kardvirág, mint az apró árvácska. - Csak más.
Nem erőltethetem, hogy virágozzék hamarabb a rózsa, hiszen az árvácska már rég kibújt, most már neki is itt lenne az ideje. Csak annyit tehetek, hogy megismerem őket, rájövök, hogyan érzik a legjobban magukat a kertemben, a nekik megfelelő, egyéni módon gondoskodom róluk, és gyönyörködöm bennük, ahogyan nőnek, erősödnek, kivirágzanak.”

Nem az számít, mit hozott neked az élet, hanem az, hogyan gondoskodsz róla. Lehetsz az a támogató erő, aki segít, hogy ünnepelhessétek a növekedést, együtt gyönyörködjetek a virágzásban.


De nézzük akkor konkrétan; miben tudok segíteni gyermekpszichológiai konzulensként?

A gyermekpszichológiai konzulens olyan szakember, aki pszichológiai alapismeretekre és tanácsadói módszerekre építve támogatja a szülőket a gyermekük fejlődésével, viselkedésével, érzelmeivel, és nevelésével kapcsolatos kérdésekben.
(lélek és traumák, stressz és szorongás, SNI/BTMN/OCD/ADHD/ADD/hiperaktivitás/autisztikus viselkedés, pszichoszomatikus megbetegedések, pánikroham, agresszió és autoagresszió, szülő-gyerek kapcsolati problémák, testképzavar, elakadások és energetikai blokkok oldása, az igazán mély működési minták megszüntetéséért, melyek akaratunk ellenére hatnak az életünkre, elakadásokat okozva, valamint gátat szabnak saját értékeink és szerethetőségünk elismerésének)

A szülők támogatásában:

  • Nevelési kérdések tisztázása – hogyan kezeljenek bizonyos helyzeteket (pl. dackorszak, kamaszkori lázadás).

  • Kommunikáció javítása – hatékonyabb, érzelmileg támogató szülő-gyermek kapcsolat kialakítása.

  • Szülői önbizalom erősítése – segít megérteni, hogy a szülő nem hibás, hanem tanulható, fejleszthető a szülői szerep.

  • Konfliktuskezelés – testvérek közti veszekedések, válás utáni családi dinamika, iskolai problémák kezelése.

  • Tanácsadás a hétköznapi nehézségekben – alvási, étkezési, beilleszkedési, óvodai/iskolai gondok esetén.

A gyermek támogatásában (közvetetten vagy közvetlenül):

  • Érzelmi fejlődés segítése – félelmek, szorongás, dühkezelés, érzelemszabályozás, önérvényesítés, asszertív kommunikáció és empátia.

  • Viselkedésproblémák felismerése és átalakítása – agresszió, visszahúzódás, hiperaktivitás (problémás gyerekből kiegyensúlyozott gyerek)

  • Kortárs kapcsolatok támogatása – beilleszkedési nehézségek, bullying esetén.

  • Tanulási nehézségek felismerése és kezelése – koncentráció, motiváció, figyelem problémáinak azonosítása

  • Változások feldolgozása – költözés, iskolaváltás, válás, gyász, egyéb traumák feldolgozásában nyújtott segítség.

A család egészére gyakorolt pozitív hatása:

  • Családi harmónia erősítése – a jobb kommunikáció és problémamegoldás révén.

  • Feszültségek csökkentése – amikor a szülő jobban érti a gyermeke működését, kevesebb konfliktus alakul ki.

  • Prevenciós szerep – segíthet megelőzni a komolyabb pszichés vagy tanulási zavarok kialakulását.

  • Szükség esetén irányítja a családot megfelelő szakemberhez – pl. klinikai pszichológushoz, gyógypedagógushoz.

A gyermekpszichológiai konzulens nem diagnosztizál vagy kezel, mint egy pszichológus, hanem támogat, tanácsot ad, irányt mutat a szülőknek a gyermek fejlődése érdekében. Kulcsszerepe van a megelőzésben, az erőforrások feltárásában, és a családon belüli egyensúly visszaállításában.

 

 

Miben tudok segíteni, mint pedagógus végzettségű, mozgás- és állatasszisztált terápiás fejlesztéssel, valamint mediációval és együttműködő kommunikációval dolgozó szakember?

Nem csak oktatási és nevelési, hanem fejlesztő, kapcsolati, és érzelmi támogatást is tudok számotokra nyújtani – holisztikus szemlélettel és gyakorlati módszerekkel.

A gyermek támogatása – komplex megközelítéssel

    • Életkornak megfelelő nagymozgások, finommotorika, testséma, egyensúlyérzék, lateralitás… fejlesztése - Fejlesztés mozgáson keresztül

    • Tanulási nehézségek megelőzése vagy enyhítése (pl. iskolaérettség elősegítése, figyelem-, koncentráció-, és koordinációfejlesztés)

    • Az állat asszisztált terápiás fejlesztés a gyermek érzelmi világához, motivációjához gyengéd, természetes úton kapcsolódik - belső motiváció kialakítása

    • Csökken a szorongás, nő az önbizalom, mely elősegíti a biztonságos kapcsolódást is

    • Támogatja a társas készségek fejlődését – különösen hasznos beilleszkedési vagy kötődési nehézségekkel küzdő gyermekeknél, illetve traumák esetén.

    • Érzelmi és viselkedési támogatás

    • Erőszakmentes kommunikáció (vagy más néven együttműködő kommunikáció) révén a gyermek megtanulja felismerni és kifejezni érzéseit, szükségleteit.

    • Konfliktushelyzetek, indulatkezelés, dührohamok kezelésében eszközt ad a gyermek kezébe (s ezáltal a szülő kezébe is).

    • A pozitív pedagógiai szemlélet erősíti a kompetencia érzését, növeli a gyermek önbecsülést, és támogatja az együttműködésre épülő tanulási és szociális környezet kialakítását.

    • Képességfejlesztés a gyermek erősségeire építve

    • Értékek és képességek felismerése-kibontása-megerősítése

    • Egyéni tempóhoz és érdeklődéshez igazodó fejlesztés

    • A játékos tanuláson, élményeken keresztül (játékpedagógia, élménypedagógia) aktivizálja a gyermek belső erőforrásait, eddig rejtett képességeit

A család támogatása – szülők és gyermek kapcsolata erősödik

  • Tanácsadás a nevelési kérdésekben: a szülő megértést és gyakorlati segítséget kap abban, hogy mit miért csinál a gyermek, és hogyan reagálhat rá támogató módon.

  • Kapcsolatjavítás szülő és gyermek között: a pozitív, empatikus, együttműködésre építő kommunikáció erősíti a kötődést és bizalmat.

  • Konfliktuskezelés, mediáció(vagy más néven békés vita rendezés): válás, testvérféltékenység, iskolai nehézségek vagy családi feszültségek esetén segíti a párbeszédet, megértést, megoldáskeresést.

  • Preventív szemlélet: a komolyabb pszichés, viselkedési vagy tanulási problémák megelőzését célozza a korai felismeréssel és a rendszeres támogatással.

Ez a szaktudás híd a pedagógia, pszichológia, fejlesztés és szülői támogatás között. Gyermekbarát eszköztárral, kapcsolódásközpontú szemlélettel dolgozik, és képes egyéni igényekhez igazított támogatást nyújtani. Ezáltal nem csak a gyermek fejlődése erősödik, hanem a család is stabilabb, harmonikusabb egységgé válhat.

 

És hogyan jelenik meg a gyermekvédelmi és gyermekjóléti - családsegítő rendszerben szerzett tapasztalatom, mint hozzáadott érték

A gyermekvédelemben végzett munka különösen mély emberismeretet, rugalmasságot és érzékenységet igényel.
E tapasztalat a következő területeken ad különösen értékes tudást.

A gyermekek számára:

  • Bizalomépítés traumát átélt vagy kötődési nehézséggel élő gyermekekkel – érzelmi biztonság, elfogadó jelenlét biztosítása.

  • Stabil, kiszámítható kapcsolatok építése – ahol a gyermek megtapasztalhatja, hogy van értő figyelem, nincs ítélkezés.

  • A veszteség, gyász, lojalitáskonfliktusok kezelése – válás, örökbefogadás, családból való kiemelés feldolgozásában való támogatás.

A nevelő- és örökbefogadó szülők, egyedülálló szülők, valamint a hagyományos és modern családok támogatásában:

  • A gyermek viselkedésének mögöttes okainak értelmezése – trauma, lojalitásfeszültség, kötődési sérülés jelei.

  • Szülői szerep megerősítése sérült kapcsolati helyzetekben – hogyan lehet biztonságos bázissá válni egy bizalomvesztett gyermek számára.

  • Empátia és türelem fenntartása krízishelyzetben – amikor a gyermek „rosszul viselkedik”, de valójában „rosszul érzi magát”.

A halmozottan hátrányos helyzetű családok támogatásában:

  • Erőforrások feltárása ott is, ahol elsőre csak nehézségek látszanak.

  • Kulturálisan és szociálisan érzékeny megközelítés – ítéletek helyett kapcsolódás és támogatás.

Előadások, Workshopok és Tanfolyamok:

Azokat a családokat, ahol csak apróbb nehézségek vannak, ám tudatos életvezetéssel és tudatos jövő tervezéssel szeretnének tenni egy kiegyensúlyozottabb, örömtelibb, könnyedebb, élni érdemes élet megteremtéséért, és szívesen bővítenék ismereteiket, eszköztárukat annak érdekében, hogy saját és gyermekeik mindennapjait is egyre boldogabbá tehessék,
a tanfolyamokra, előadásokra, workshopokra, és szervezett programokra várom nagy szeretettel, melynek kapui mindenki előtt nyitva állnak.

Egyre nő a nehézségekkel küzdő gyermekek száma - ahogyan a felnőtt társadalom is egyre feszültebb, frusztráltabb, szorongóbb és fásultabb az állandó stressz, a mindennapok nehézségei, a sok negatív környezeti hatás, és a feltöltődés valamint az értékes, megbízható emberi kapcsolódások hiánya miatt. Szóval hidd el, nem vagytok egyedül - és nem rontottál el semmit, nem vagy a hibás a jelenlegi helyzetért. Viszont Te vagy az, aki meg tudja változtatni a jelenlegi helyzetet. - Egy szakember irányt mutathat, megerősíthet, új eszközöket adhat – de a valódi változás Benned születik meg. Én abban segítek, hogy megtapasztald: képes vagy rá.

A gyermekre a szülő van a legnagyobb hatással. A gyermekkorban átélt pozitív és a negatív hatásokat is - akár akarattal jószándékkal, akár tudattalanul, a szülő gyermekkorából hozott minták és sérülések miatt, a szülő legjobb szándéka ellenére érik ezek a hatások a gyermeket - meghatározzák nem csak a gyermekkort, de azt is, hogy gyermekünk felnőve képes lesz-e boldog, sikeres, értékes, élni érdemes, tápláló kapcsolatokkal teli élet kialakítására és fenntartására.
A gyermek - szülő kapcsolatban tapasztaltak (valamint a szülők egymással és más felnőttekkel kialakított kapcsolata is) mintaként észrevétlenül beépül a gyermek gondolkodásmódjába, énképébe, ez válik számára “normálissá” és az alapvető referencia ponttá, meghatározva ezzel az énszerveződést.
A gyermekkori élmények befolyásolják a teljes felnőtt életvezetést, és életminőséget (a teljesítményt, a sikerélményt, a problémák hatékony megoldását).
A szülővel kialakított kötődés pedig az alapja lesz felnőttkorban más emberi kapcsolatok létrehozásának, és azok minőségének. Ide értve a baráti, munkahelyi, családi és a párkapcsolatot is.
Nagyon fontos tehát azzal is foglalkozni, hogy Te hogy vagy szülőként.

A GYERMEKEKNEK ARRA VAN SZÜKSÉGÜK, HOGY MEGTAPASZTALJÁK A SZÜLEIK SZABADSÁGÁT, BOLDOGSÁGÁT ÉS JÓ KÖZÉRZETÉT. CSAK EZ ADHAT ZÖLD JELZÉST NEKIK, HOGY ŐK MAGUK IS LEHETNEK BOLDOGOK, SZABADOK, ÉS JÓL ÉREZHETIK MAGUKAT.

Így amit kínálok, nem más, mint közös munka a Szülővel, a gyermekért!

Várlak, ha szeretnél:

  • Tovább fejlődni szülőként

  • Mélyebb rálátást kapni a gyermek pszichológiájára

  • Családon belüli konfliktusokat hatékonyan kezelni

  • Több örömöt, könnyedséget vinni a mindennapokba

Rendszeresen szervezek online és élő programokat – kövesd Facebook oldalunkat, hogy ne maradj le a friss lehetőségekről!

Ha pedig úgy érzed, már mindent megtettél, de mégsem jön az áttörés… ha szeretnél végre megértést, támogatást, és valódi változást –
itt vagyok, és segítek.
Kezdjük egy szülői konzultációval!
- Ha szeretnél egy támogató, elfogadó hangvételű, mégis eredményorientált konzultációt, ami nem csak a gyermeked, de saját magad számára is támogatást jelent, írj üzenetet vagy kérj időpontot most – szeretettel várlak!
Módszerem segít, hogy szülőként megtaláld a saját erődet, és magabiztosan tudd támogatni gyermekedet.

Ez nem varázslat – ez tapasztalat, tudás, és valódi jelenlét.
Segítek, hogy meglásd: van megoldás.
És azt is, hogy te vagy a kulcs hozzá.

  • 1. Testünk-, lelkünk-, önmagunk elfogadása

    -önfejlesztés, önismeret, önreflexió,
    -képességek és értékek fel- és elismerése,
    -önmagunk elismerésének és gyermekünk sikeres támogatásának-segítésének összefüggései
    -szocializációs folyamatok támogatása

  • 2. Szorongásoldás és Stresszkezelés

    És ennek okán kialakult pszichoszomatikus megbetegedések, hányás-hányinger, visszatérő fejfájás, állandó betegeskedés, dührohamok és sírógörcsök iskolába indulás előtt, pánikroham, társas interakciók kerülése.
    A minket nem szolgáló gondolatok, érzések, szokások átalakítása.

  • 3. Magabiztosság és Önértékelés növelése

    -lelki reziliencia, megküzdési képesség,
    -kudarcként megélt helyzetek kezelése,
    -bullying elkerülése/megszüntetés,
    -agresszív megnyilvánulások leépítése,
    -megtanult tudásanyag előhívása stresszhelyzetben is…

  • 4. Kapcsolati konfliktusok kezelése

    -coaching,
    -asszertív kommunikáció,
    -mediátori megtámogatás szülő-szülő, szülő-gyermek, testvérek közötti, vagy kortárs kapcsolatok nehézsége esetén
    -beilleszkedési és magatartási zavarok

  • 5. Kommunikáció fejlsztése (önmagunkkal, másokkal, a világgal)

    igények, szükségletek felismerése önmagukban és másokban,
    ennek megfelelő és hatékony kifejezése a környezet felé
    asszertív- és erőszakmentes kommunikáció

  • 6. Kamasz Panaszok

    Minden, ami a kamasz és a fiatal felnőtt korral jár…
    (érzelmek, elvárások, kudarcok, félelmek és vágyak, kapcsolatok és párkapcsolatok, test és testképzavar, szexualitás, pszichoszomatikus betegségek, bullying, traumák…)

  • 7. Érzelmi intelligencia fejlesztés

    -érzelem szabályozás, indulatkezelés,
    -tudatos életvezetés és élettervezés,
    -dühkitörések és agresszió átalakítása,
    -empátia készségének kialakítása, értő figyelem begyakorlása,
    -feszültség kezelése és levezetése,
    -külső motiváció helyett belső motiváció kialakítása (hogyan érd el, hogy azt akarja, amit te akarsz, úgy, hogy ezt közben mindketten élvezitek)

  • 8. Tanulási nehézségek, tanulási problémák kezelése, oldása

    -Iskolai készségek és képességek kialakítása, fejlesztése, megtámogatása és Iskolaelőkészítő foglalkozások.
    -Kognitív és pszichés felkészítés, kombinált fejlesztés keretében, állatasszisztált terápiás aktivitással megtámogatva.

    Tanulási nehézségről akkor beszélhetünk, ha egy gyermek az intellektusához képest alul teljesít, ha a teljesítmény nincs arányban a befektetett munkával.

  • 9. Intim problémák és tünetek

    -Kialakulatlan szobatisztaság, vagy regresszió miatti bepisilés,
    -Vizelet és széklet megtartási és ürítési nehézségek
    -Pszichés stressztünetek kezelése (székrekedés, hasmenés, vizelet és széklet visszatartása kórosan hosszú ideig, vizelet elcsöpögés, bepisilés, görcsösség és fájdalom az altestben…)
    -Rendszeres-visszatérő nőgyógyászati problémák enyhítése és oldása
    -Gyermekvállalás, és gyermek megfoganásának nehézségei

  • 10. Hogyan segíts gyermekednek?! - Szülői konzultációk

    Ha elakadtatok, ha már számtalan dolgot próbáltatok mindhiába, ha azon rágódsz mit tettél vagy nem tettél, ami miatt most ilyen nehéz …

    Mint egy iránytű vagy egy térkép. Nem tesz rosszá azért, mert elakadtál, elbizonytalanodtál, vagy eltévedtél, de megmutatja hol is vagy most, és azt is, hogy merre indulhatsz tovább és melyik úton hova juthatsz. Támasz, amivel együtt ha nekivágsz az útnak, biztosan célba is érsz.

Árak:

    • Online vagy személyesen
      A szülő és a család békéjéért, valamint a várt eredmény könnyebb-gyorsabb eléréséért

    • Szakmai iránymutatás + otthon alkalmazható módszerek

    • A szülő saját élményeinek megértése és felhasználása által a gyermek megértése és hatékony támogatás

    • Az alkalmak minden esetben energetikai oldással és támogatással vannak kiegészítve, mely szemmel ugyan nem látható, ám hatása érzékelhető -hogy a szülő felfedezhesse, hogy igenis jó szülő és hatékony segítője gyermekének.

    • A gyermekek megtámogatását minden esetben ajánlott kiegészíteni szülői konzultációkkal a várt eredmény gyorsabb és biztosabb elérése érdekében.

    • 40.000.- forint/ 110 perc

    • További részletek a “Konzultációk, tanácsadás” fül alatt

    • A "Gyermekeknek szóló alkalmak" a gyermekpszichológia és a pozitív pedagógia alapjain nyugvó speciális megtámogatás és fejlesztés - a gyermek életkorához igazítva a támogató foglalkozás jellegét és felépítését.

    • Témája, célja lehet bármely fentebb megjelölt témakör, melyet minden esetben a szülővel együtt határozunk meg a szülői konzultáció(k) alkalmával.

    • A “Gyermekeknek szóló alkalmak” igénybevételére kizárólag szülői konzultációkkal párhuzamosan van lehetőség.

    • Az alkalmak minden esetben energetikai oldással és támogatással vannak kiegészítve, mely szemmel ugyan nem látható, ám hatása érzékelhető.

    • Ár: 22.000.- Ft/alkalom (50 perc)

  • Pedagógusoknak, gyermekvédelmi szakembereknek, segítő szakmában dolgozóknak, gyermekprogramok szervezőinek
    Online
    40.000.-/alkalom (110 perc)